Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 14:53 - Рефер_Ендум
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 729 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        Мислех си Бас, каква е етимологията на референдума?

        Защо ти е да знаеш подробности, ако нищо не ти струва!

        Струва ми, струва ми! Както и на теб Бас! Няколко милиона ще излязат от джоба на  данъкоплатците като нас!

        Скоро плащал ли си данъци?

        Не съм Бас! И гражданска не съм направил! То и акумулатора сдаде багажа! И с винетка няма да запали!

        Ето виждаш , че референдума дотук нищо не ти струва!

        Олекна ми Бас, но хайде да разширим въпроса! Има ли смисъл референдума?

        Няма смисъл!

        Е, тогава неделята ще ми е свободна и ако времето е като „Няма нищо по хубаво от лошото време”, ще се събудя чак за изявленията след вота Бас!

        Аз ти казах, че референдума няма смисъл! Но иначе горещо ти препоръчвам да гласуваш!

        Не мога да те разбера Бас! За какво да правя усилия?

        Снощи какво прави, ако не е тайна?

        Уфф Бас, щяхме да пием по ракия със съседа! А после защо изпразнихме дамаджаната? Какъв беше смисъла да се  наливаме така? До някое време ставах да си тръгна, но той все намираше аргументи да продължим! Имаше имаше, но като ги опразнихме вече беше късно! Направихме референдума! А той не можа да стане да ме изпрати! После не знам как съм се прибрал! Няма да участвам в такъв референдум повече!

        Няма да те убеждавам, но има полза в цялата работа! Не опозна ли съседа, не научи ли нещо за него, а и нещо за себе си! Не разговаряхте ли между наздравиците! Да не се карахте! Да не стигнахте до бой!

        Ааа Бас! Значи съседа много хубаво говори! Ама говори, знаеш ли колко хубаво говори , докато пий! И като каза сега, докато си спомняхме за казармата, ами че той бил на Сладун, а аз бях на Щит, на съседната застава! И той пушил „Ту134”, дето ни черпеше кмета на  Присадец и си представял фелдшерката от Радовец  – с него на вишката!

        При нас имаше една Берова, още ми става горещо като се сетя!

        Бас ако ще започваме, да напълня бърдука! А иначе със съседа се опознахме значително! Не знам как го изтърпява жена му – такъв социален! Знае много вицове и на място ги разказва, а жена му им знае либретото!

        Същото е с референдума! Мисля, че няма да загубиш нищо, ако отидеш да гласуваш! Даже може да видиш и да научиш нещо ново! Аз така се запознах с една, дето ми минава пътя сутрин и не поглежда незапознати, а иначе изглежда много добре! 90-годишни гласуват! За тях е събитие от календара на „маите”, ако щеш! Секцията ти далеч ли е?

        През улицата е Бас! До нас е голямо движение! Много трудно се пресича!

        Еее щом е такава работата!

        Мани това Бас! Обаче  тъста размяташе референдума като кучето когато ми прибара чехъла!

        Ти си добре! Щом има някой да мисли вместо теб!

        Пък и жената ме смущава Бас! В Работата дали няма да ни „усетят” нещо?

        Нали можеш да отговориш „Да” или „Не”! Може и да им нарисуваш нещо! Може цензурно, може нецензурно! Пак ще си гласувал!

        Какво да им нарисувам Бас? Навремето много хубаво рисувах „Ну Погоди”!

        Сега им нарисувай „Семейство Адамс”- да не се усетят! Може и Дъмбълдор! Недей рисува Нина Добрев, да не се засегнат за Дилма Русев!

        Ще им нарисувам един голям х** , Бас!

        Недей ! Може така да се размножават! Освен това помисли! М.Кунева каза да бойкотираш референдума! Така че ...!

        Кунева ще влезе ли в Парламента, Бас?

        Мисля, че няма страшно!




Гласувай:
5



1. tit - А не мога ли да си рисувам в къщи?:)
08.01.2013 16:05
Всеки, който не гласува практически гласува "за"...май!
щото, ние се вдигаме да гласуваме само когато сме против.
абе, Бас, има ли още 90 годишни?:о
цитирай
2. baskeret - има да. лично видях. даже й помогнах да качи 10-на стълби
08.01.2013 16:44
Остави да изсъхнат боите, гласувай, и после ще довършиш творбата :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 397509
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930