Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2013 11:50 - Болна Тема
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                Бас не мога да не ти споделя!

        Ако ще е като предния път, недей!

        За употребата на пълния член ли Бас?

        Пълен нямаше! Но ми говори за това другото, пластичната хирургия, и доктор Врабчев!

        Няма Бас! И Кейт Мидълтън...!

        За Кейт Мидълтън знам повече, отколкото тя за себе си! Още малко и ще ходя на ушен лекар заради нея или заради нашите „новинари”!

        Имала бенка Бас, на...!

        Ако ще е-бемка да има!

        Зная Бас! Твоя девиз е – по-добре винарки да се въртят около мен-отколкото новинарки!

        Аааа, не! И новинарки може! Без миролюба, без бенатова, без диана, без найденова...!

        Даниела Тр...!

        Може! Д.Тренчева може! И Биляна, и Петринска!

        Но те не са „новинарки”, Бас!

        Хмм! Около тях Всичко е Новина!

        При това странно отношение към Новините се чудя дали да ти споделя моето притеснение от липсата на българска музика по масмедиите!

        БГ Радио...?

        Вчера питах децата дали са чували българска музика, и те много се учудиха като разбраха, че имало такава! И тогава разбрах, че докато сменяхме квартирите, компаниите и отношението към познатите, изхвърлих повредените грамофонни плочи, грамофона, касетите и дека, а на компактдисковете ми има предимно англоезична музика, която „наваксвах”, Бас!

        Толкова „въртях” музика, че направо ми се „драйва” от англоезична!

        И аз съм така Бас! Но децата, не са слушали колкото нас!

        Знам! Сега им е време!

        Но българска не слушат! А като каза БГ Радио, се сетих за една история!

        Да не е дълга! И да е твоя!

        Да Бас!

Миналата година пътувах по родните места и докато се радвах не гледките и ме дразнеше гледката в един красив майски пролетен ...!

        Остави птичките, тревата, Облака в реката, скалата над Вития вир, гората на Зеленич...!

        ...и тогава чух една разкошна песен! Веднага ми хареса Бас!

         „...Оставам тук – аз оставам тук...”!

        Бас, Лорчето има визия, но ти уцели – песента е на баща й - Йордан Караджов – „Цариградски Нощи” – Велика! Най-добрата българска песен след филма - „Вчера”!

        Не съм я чувал! И това ли беше?

        Историята винаги продължава Бас, ако не свършиш!

        Да свършиш Работата?

        Работата Никога не свършва Бас! Само може да те довърши!

Преди години се запознах с един музикант от шоу бизнеса....!

        Ти? С музикант? От Бизнеса със Шоу?

        Е, той тогава е бил музикантче, с бизнесче с шоенце, ако така ти харесва! В интернет се „запознахме”!

        И сега  той не ти се обажда...!

        Аз не съм го и търсил! Сигурно е зает човек! Работи за радиото и телевизията!

        Националните...!

        И ефирни Бас! И преди три месеца го срещнах!

        Къде го срещна? На „Дървеното” ли! Ха!

        На „Дървеното” Бас правеха хубаво кафе, имаше вестници и сервитьорката беше...!

        Ааа сервитьорката беше....!

        Срещнах го Бас на един Рок Концерт! Извънреден Концерт ! Велик!

        Кой?

        Концерта! И много се учудих!

        Концерт – какво има да се чудиш! Трябва да е Велик!

        Изненадах се Бас, че моя познат не се учуди, като го познах и му се обадих!

        Това си е цяла История!

        Някой ден ще я разкажа Бас! Но знаеш ли кое най-много ме учуди?

Потърсих го след това да го питам защо никъде не пускат „моята” песен?

        Не си я чул!

        Всичко слушам Бас!

        Турция е оправила Нота?

        Е, чак пък Бас!

        Има „тоника” на Т.Русев?

        Нещо такова имах пред вид Бас и попитах!

        И какво се оказа!

        Оказаха се две неща! Моят познат не беше чувал за тази песен Бас!

        Стига бе!

        Стига, ама какво да „стига” до тебе решавал графа ампов Бас, каза моя познат!

        Ъх! Той за песента не знае, много знае за графа!

        Това се чудя Бас!






Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396500
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930