Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2023 15:37 - Дълга история
Автор: baskeret Категория: Тя и той   
Прочетен: 194 Коментари: 0 Гласове:
2



Бях на петнайсет и мислех за далечни неща, когато Полина, която живееше в съседната къща и с която слушахме грамофон, у нас или у тях ми даде няколко плочи. Фонограф “Кънтри”, беше “моята” музика.

-Хайде да отидем в “текстила” в Сливен! -предложи ми Полина, като й връщах плочите.

Не си спомням какво съм й казал.

 

-...беше двайсет години в Гърция, върна се скоро и я взех на работа! - хващам отнякъде Петьо, в три през ноща докато си допивахме.

-Кой? -питам.

–Полина! Ама ти не я познаваш май, тя завърши в Сливен. Живееше до вас.

-Да, на ъгъла.

 

Полина беше в групата на випуска, не бях забелязал. Звъннах и по месенджера.

-Здравей, радвам се да те чуя! -чувам я като вчера.

-И аз!

-Бях в Гърция, но мъжа ми почина и се прибрах! Може би знаеш.

-Съболезнования, не знаех. Тук съм за няколко дни. Да се видим на кафе?

-Добре! При Юра? Знаеш ли го?

-Кой не знае Юра!

 

-Разказваше далечни истории, много се изненадах, като научих че си влязъл във “военното”. -казва със сладкия дефект в ъгъла на устните си Полина.

-И аз! Още сънувам кошмари!

-Как?

-Шегувам се! Все пак бях пет години казарма, после петнадесет на радарите в Безмер.

-Ти и военен?!

-Ти ми даде една плоча!?

-Забравила съм!

-Фонограф! В казармата имаше кино, всяка седмица! Веднъж даваха рок опера с музиката на групата.

-В Будапеща в един музикален магазин, бяха много впечатлени че някой чужденец иска да си купи “Крал Ищван”!

-Имаш ли грамофон? -

-Купих си, един продаваше плочата Фонограф “Кънтри” за десет лева, а спокойно можеше да и иска петдесет.

-Идеалист! А грамофона?

-Пак от базар бг, за петдесет, от някакъв симпатяга, беше весело, онзи ден!

-Развесели ме! Сякаш няма нищо хубаво! Лалев ме взе на работа!

-Петьо ми каза! Това е хубаво!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 397147
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930