Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2023 16:24 - Да срещнеш Лана Скъргатич
Автор: baskeret Категория: Тя и той   
Прочетен: 16262 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

–Здрасти тате! Днес съм в офиса, довечера летим за Италия, кака знае ли че идваш в София?

–Да! Завчера се чухме!

–Те ще ходят в Холандия!

–Тя ми каза! Предложих й да гледам кучетата, но те щели да ги оставят на хотел!

–Ако се беше обадил, че идваш…!

–Моя приятел Недялко има работа в София, и аз за компания!

–Ще останеш ли?

–Той ще остане, аз ще се прибера с влака довечера! Мога да остана да боядисвам новия ви апартамент…?

–Ти предложи, но Петър говори с майстори…!

–Ок! Приятно изкарване, и да пратиш снимки и клипове!

–Кацаме през ноща, имаме хотел, а сутринта ще пътуваме с влак до Неапол!

–Непременно искам клип от влака!

–Ок! Чаооо!

–Къде да те оставя бат Бас? -обръща се за секунда Недялко, да не сбърка в задръстването на “Цариградско”.

–“Двойката”, на “колелото”!

–Я кажи вица?

–Не е виц! Стихотворение е! Където ти е удобно! Имам всичкото време на Света!

–Хайде Бас, ще се чуем в понеделник!

–Чао! До понеделник!

….

–“Здравей”! -пиша на месенджера.

–Здравей! В София ли си? -звъни ми Бистра.

–Здравей! Да!

–Аз съм в офиса на “Борова гора”! Ще дойдеш ли?

–Да не преча?

–Ще ти измисля нещо? До час ще дойдеш ли?

–С метрото е лесно!

–Здравей! -отваря ми Бистра, и за секунда оглеждам усмихнатата хлапачка, после я целувам по бузите. Ще ми помогнеш ли? Подреждам на Интер Експо! Довечера тук ли си?

–Ще помогна, разбира се! Мислех да се прибера с влака!

–По работа ли?

–Един приятел има работа в София, и аз за компания…!

–С какво се занимаваш в момента?

–Почивам си! Щастлив безработен! На борсата съм! Платена! Заслужих си я!

–А после?

–После ще се пенсионирам! Нали бях двадесет години в Армията!

–Не ти ли се работи?

–Работи ми се, но ми омръзна да започвам отначало! За три години смених тринадесет работи!

–Ужас!

–Не, беше много готино! Ще има да разправям на внуците!

–Ела да натоварим!

–Добре!

–Остани довечера!

–А?

–Мога да те оставя на “Борова гора”, или в къщи…!

–?

Тъкмо ще те запозная с Балки, и Лари, и Аксел?

–Аксел?

–Взех го от приюта, изяде ми книгите, но теб няма да те изяде, само прибирай книгата преди лягане! -заливат се от смях очите й.

–Мъжът ти?

–Той отиде с неговите студенти, разбирай студентки в Австрия! Довечера ще се срещна с едни китайски гости, ...ще издават нашите списания там.

–Кой съм аз? А и бях тръгнал за хляб!

–Фрака на големия ми син ще ти стане!

–Хайде облечи го! -подава ми дрехата тя, и си спомням сякаш беше вчера, като отвори вратата на гардероба и се преоблече зад нея пред мен. Четиридест години.

–Това е Бас! Той е… има…!

–Гора!

–Ю ипиен сенлин! Нин дуи уомен де салийао ган шинджи! (Има гора! Интересува се от нашите материали). И на него му е приятно. Ще му помогна да се ориентира, не стъпвай едновременно на двете релси на трамвая, дарява и мен лъчезарно Бистрето.

–“Да не ми отиде алибито”! -мисля си и гледам красивата саксофонистка с дълги бедра, стегнато дупе и големи гърди, която надува саксофона докато се изтяга с тяло назад на високите си токчета. Това е Лана Скъргатич! -обръщам се към Бистра и ставам. Забраньено пушенье! Филджан вишка! -подхвърлям на саксофонистката.

–За Вас и за мог приятеля от Бугарске кой е дошао да ме гледа! -пристъпва Лана Скъргатич и тържествено слага на раменете ми шал на Хайдук Сплит.

–От къде я познаваш? -разтяга стиснати устни Бистра.

–Бях в Загреб на концерт!

–?

–С теб бих отишъл на нос Хорн, знаеш!

–Той би отишъл с нея на нос Хорн! Мъже! -смее се Бистра. Та йанг хъ да ици чи хъ ен дзя!

-Ооо! -смеят се китайците.

 




Гласувай:
2



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 397111
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930