Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2015 14:40 - Спешен свидетел
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 853 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

От време на време, съседите ме изправят на нокти, Бас!

–Така е, като живееш в жилищен блок! Живота ти преминава като вертикален щранг през мозъка ти!

–Чувал съм и хора които обитават къщи, Бас, да се оплакват от сянката на ореха, от троскота и маната които съседите им не възпират с бордолезов разтвор!

–Като имах къща в Мъглиж се сещам..., но какво те нокаутира?

–Тъкмо влязох в обхват , и съседа ми се обади, че ме чакала призовка на входа, чакало ме дело (СПЕШНО), и картичка от Каучсърфинг!

–Кауч..., така ли и викат на нашата Държава, но къде изобщо се срещна с Нея? Да не си си треснал главата в подлистника на някоя „Данъчна декларация“, да не те преряза стомаха от датата на някоя „регистрация“, или си „пресрещна“ пръста на вътрешноучрежденска бюрокрация?

Аз самия не плащам осигуровки, не чакам пенсия, и дори не участвам в „трудовата заетост“, въпреки че Юлиана – шефката на „Статистиката“ ми е съученичка!

–Юлияна е много хубава, не си казал че я познаваш, Бас! Нашата Държава си има и много хубави страни! Като свидетел ме призоваваха! За разлика от теб, аз цял живот съм бил на държавни разноски, и последно работех в Агенция която се разплаща с бенефициентите, в евро! Съкратиха ме, а след три месеца назначиха трима! Трябваше да свидетелствам по една моя проверка, на една евросубсидия.

–Аз ако бях на твое място, нямаше да се явя! От работата няма ли кого да пратят? Ти си честно лице вече!

–И аз така реагирах вечерта, но сутринта реших да погледна как работи държавната машина в мое отсъствие!

–Да не се изненада приятно, или няколко месеца без ДМС са те направили черноглед?

–Изненада ме съдийката, беше ми съседка в „Меден Рудник“ преди години, съдебния заседател беше една моя добра позната, аз играех в отбора на прокурора, а с адвоката на подсъдимия служихме заедно на заставата в Маточина1

–Интересен казус!

–Нищо интересно! Измама за десетина хиляди лева!

–Важен е принципа!

–Важен е Веско, другия свидетел по делото! Мой бивш колега, още работи в Агенцията!

–Кое го уважава?

–Правихме една проверка заедно с него, по друг проект! Малко след като предадохме чек листа в Централата, видях че е фалшифицирал файловете и изтрил неудобни за резултата от проверката снимки! Измама за осемдесет - сто хиляди лева. Но това е нищо. Каква е тази система, която можеш да манипулираш в нотпад? И колко пъти го е правил?

–Откъде знаеш, че в нотпад?

–Така каза ИТ-то на отдела. От лаптопа на Веско е влизано последно в сървъра. Качени са файлове редактирани в нотпад, шунтирайки софтуера за проверки!

–На кой каза IT-to?

–На шефа!

–Защо му каза?

–Ами пред инспектора от „Вътрешни разследвания“!

–И той какво каза!

– Каза, че всичко води към Веско, показанията му се менели постоянно, а аз единствено съм излъгал че към момента на проверката е валяло през деня!

–Не е ли?

–Валяло и през ноща!

–А после какво стана?

–Не знам! Съкратиха ме, нали знаеш!

–Ами „Вътрешни разследвания“, как разбраха за случая?

–Сезирах ги!   




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396538
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930