Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 13:46 - Гражданин на Света
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 628 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.01.2013 17:12


       –        Много пъти съм се питал Бас, защо търсим одобрението на хора, които явно не ни харесват, а някои видимо ни презират?

        Имаш пред вид Снежа ли?

        Бас ако ще ми говориш напук ...!

        Не бе! Имах пред вид, че външния й вид провокира в тебе определени стереотипи и „собствен прочит” на асаните от Камасутра! Имах един познат който се плашеше от сянката си, а във всеки който е над него в йерархията припознаваше приятел, нищо че  повечето с кеф го наритваха!  Понякога нещата опират до „първите седем години”! Доскоро много ме болеше когато съседите минаваха край мен, като че съм препълнен контейнер, забравен от „титаните”! И накрая, ти не говориш за случаите в които ние имаме огромни заслуги, за да странят от нас?

        Разбира се! Говоря само за разумното в рамките на нормалното!

        Ами ето до вчера и аз се питах защо се държи така с мен Чавдар...!

        Онзи „метросексуалния” ли ...? Ами че ти си един „кежуал” и небрежняга Бас! Ти си  от село,  той е „ъптаун мен”!

        Просто на човек му се иска понякога да размени по някоя дума! Да си чуе гласа, да провери мислите си, да сподели различно мнение или да доразвие темата!

        И защо мислиш, че Чаво е „твоя” човек Бас?

Виж всичко в този живот








Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 397515
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930