Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.08.2013 16:51 - Панаир
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 803 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 26.08.2013 16:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-        ---  Колко ще заредиш?

-         ---За двадесет лева!

-         ----Не е ли малко?

-         ----Бензиностанции у нас, колкото щеш!

-         ----Кафе искаш ли? Тук е много хубаво?

-         ----Не! Ще си глътна от твоето, с цигарка!

-         ----Я, тук правят пътя?

-         ----Отдавна го правят! А отдавна трябваше да го почнат! „Казвах“ им, махнете паветата, сложете ги в центъра на града, па направете околовръстното! Ама кой да ме чуе! Няма пари или по-вярно няма кой да помисли!

-         ----Да, както направиха магистралата, и сега в центъра на Бургас е „тапа“

---Кой да се сети толкова години, че трябва околовръстен път!

-       ----  Четох вчера, че минал пак някакъв германец от Румъния, през България за Гърция и написал как въпреки кризата, тя била „роза“ в сравнение със съсипаните постосоциалистически страни!

-        ---- Какво му обръщаш внимание?

-         ----Не му обръщам, само че той е от някаква медия с аудитория, и ще го чуят!

-        ---- Ще го чуят те! Там си гледат работата и живота, и изобщо не им пука за нас!

-         ----Абе…! А и като четох после коментарите: „чу ли какво ти казаха Орешарски“ , „истината боли“ , „вярно е казал човека“! А този педал, да е** п****** му майна, така е подредил иначе истински неща, че фактите са представени тенденциозно , необективно , и внушават неверни и обидни неща!

-         -----Стига де! Няма да говориш така!

-        ---- Няма! Ние си говорим, а „те“ си правят каквото искат! То не е за чудене, ама, е , разтоварих се! Мина ми!

-         ----Ааа! А натоварваш мен! Толкова съм изнервена и напрегната, сега пак говорят за съкращения! Ето, заведи ме в Париж, купи ми такава кола!

-        ---- Каква такава?

-        ----- Каквато мина сега!

-         ----Няма проблем! Захвани някой проект, и без това ти ги захранваш с информация, а те обират аплодисментите, ще спечелиш пари, и мен ще включиш някъде и готово!

-         -----Да бе да! То така ставало!

-         -----Така става, я! Ние ще си заработим парите! Ние сме готини хора! Можем да работим за повече пари, имаме възможности!

А ти само – „М. Димитров така, М.Димитров онака!“ – само че утре ще си тръгне а на теб ще ти натресат друг такъв!

-        ----- М. Иванов! И е много добър в работата! Ходил при министъра, че „те“ „предните“ ни обезглавиха! Каква „функционалност“  му казал когато…!

-         ----Ето пак! Стига с М.Димитров, бе!

-         -----Бе?

-        ----- Добре, тогава и аз ще ти разкажа за оня капут Веско, дето ми се прави на голям шеф, а е такъв тъпанар…!

-        ----- Ти си най-умния!

-        ------ Не съм! Ако бях умен, нямаше такива като Веско да ме командорят и да ми обясняват откъде минава водата, за вятърната мелница! Ама така, ти ще ми се хвалиш с м.дими, иванов, а аз ще ти разправям за Веско дето хванал за п******, оная к**** Елена и…!

-        ------ Стигаааа!

-        ----- Добре! Малее с Павката не сме се виждали една година!

-         -----Павката е мъж, а не като теб!

-        ----- Тя и Мариана е жена!

-         -----Че що си ме взел бе?

-         -----Приличаше на Маргарита Хранова!

-        ----- Да да! Че сега на какво приличам? Не може да си бил хубав преди , а сега не!

-        ----- Нали казват, че до  тридесет имаш лице каквото ти е дала природата, а след това такова каквото заслужаваш!

-       ------  Ами аз не заслужавам ли? В Италия не съм ходила…!

-        ----- И аз не съм ходил на „Аполония“! А таза година, а другата!А тук е най-хубавото място на света! Ако искаш „алпи“ отиваш в Пирин, искаш „в Хърватска“ – отиваш на Тюленово, палми – Александрополис, тъпканица и хорска гълчава – отиваш в Одрин!

-         -----Да, да! А Тоскана?

-         -----Точно тук е, в Сакар!

-        ----- В тази пустош?

-         -----Виж там новия лозов масив! И шато ще направят, и винарна и картини ще наредят, като оная дето ми разправя дето я намерили в тоалетната на „зъботехниците“, дето правели …!

-        ------ Оказа се оригинал! Много  се гордея, че я спасих, като ми казаха за нея!

-        ----- Ето, оригинална! Автентична! А те всички, Тоскана, че Тоскана! Твоята приятелка Инджи , дето разправяше че там всичко било автентично, замъците където стъпвали императорите!

----Автентично! Друг път! Немците си правели „чикии“ на картините на Карамоджо, а после англо-американчетата си играли на, „да съборим замъка“…!

-        ----- Стигнахме май!

-         ------Почти!

-         ------А? А какво е това там?

-         -----Стария мост! Иии не съм го виждал от 20 години!

-         -----Прилича на моста на Дрина на Вишеград!

-         -----Моста на Иво Андрич! А този тук ако можеше да разкаже!

Връстници са! 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396776
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930