Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2013 23:08 - Любов
Автор: baskeret Категория: Други   
Прочетен: 1010 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 20.08.2013 23:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      -            Ооо! Здравей Бас! Къде се загуби? Отдавна не съм те виждал!

     -  На магистралата бях!

      - Не ти ли е късно за магистралата?

     -  Да, магистралата закъсня, ако това ме питаш! Толкова, че сега по нея ще се кефят два месеца софиянците които не обичат да ходят в Гърция, или по-скоро не обичат себе си и ходят на нашето черноморие!

Нали работя във фирмата на брат ми, и бяхме под и над изпълнители и поставяхме мантинелите на Воденичене.

      - А сега какво правиш Бас?

     -  Чакам един приятел да пием кафе и тръгваме по задачи! Брата взе обществената поръчка и ще правим шадраваните на центъра като Версай!

А ти не бързаш днес? Направо не мога да те позная!

      - Онзи ден Бас, четох в блог.бг един пост и коментарите…

       -Че там чете ли се? Там само пишат!

      - Поста беше за това, какво е любовта, Бас?

      - Любовта е …!

       -Не те питах Бас , просто…!

       -Любовта е прохладата след горещия ден, и ако трябва да я опиша, тя е в дългите струи на пръскачките в полето на Дойран, привечер когато слънцето ги ослепява, а вятъра от езерото ги разрошва!

       -Че тук няма ли пръскачки, Бас?

       -Има! Брата си взе от панаира в Пловдив за вилата в Овчарово, обаче имат големи разправии за кладенеца със съседа!

       -Четох , че и в Дойран гърците точили вода от езерото, и му таковали тракологията , Бас!

       -Има ли любов има и и ексцесии, Монтеки и Капулети ! Не каза нищо за слънцето и вятъра!

     -  Поскъпнаха и те Бас, с „веитата“! Друго си помислих Бас, като каза за пръскачките, и се сетих за мис „мокра фланелка“ в Бяла!

       -Говориш за споделена любов? Любовта може да бъде и несподелена!

       -Може Бас! Любовта е да „даваш“ , а не да „взимаш“! Да имаш да вземаш!

       -Бяла, Русенско ли ?

     -  Бяла, Варненско, бе Бас!

      - Иии, там много готино си изкарахме с баджанака и балдъзата! Щастие!

       -Щастието е когато пространството  те изпълва, а любовта е когато ти изпълваш пространството, Бас!

       -То едно и също?

       -Е, не! Робин Крузо може да е бил влюбен, но не и щастлив!?  

       -А жена му нещастна, но влюбена! Хааа!

       -А ти  какво правиш?

      - Вчера видях една!  Все са едни такива напоследък – „аз съм такава!“

Тази беше – „аз съм каквато ме виждаш!“

        -Ооо! Дано се срещнете!

       - Ако е такава , ще се върне тук , Бас!




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - +
21.08.2013 17:19
-Щастието е когато пространството те изпълва, а любовта е когато ти изпълваш пространството, Бас!
цитирай
2. baskeret - :)
22.08.2013 08:25
http://www.youtube.com/watch?v=C3Q40cr-z9s

Любов Ни е нужна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: baskeret
Категория: Други
Прочетен: 396594
Постинги: 259
Коментари: 351
Гласове: 846
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930